2 okt. 2010

Lördag!

Jadu jag överlevde gårdagen, men nöd och näppe skulle jag väl säga! Fy fan dåligt det gick....finns inte ord som kan beskriva hur förbannad jag var över mig själv att det gick som de gick. De var de ena felet efter det andra, fick åka tillbaka för jag missat nån postlåda osv. Vanja på jobbat frågade om jag skulle vilja öva en dag till med någon att åka med, så jag kommer att köra med henne på måndag. Vi får väl hoppas att man lär sig så snart som möjligt. Jag har då fått strö-dagar ända in till december så man har jobb ett tag till vilket känns riktigt skönt! Måste bara se till att det går bättre nu på fredag, för då ska jag köra själv igen...håller alla tummar och tår!

Men en glad nyhet, uppenbarligen är det någon som ordat scrapbooking träffar här i Robertsfors varannan söndag, så jag och Angelica har bestämt oss att börja :) Den har redan varit 2ggr och den är 6ggr totalt men vi ska då gå dit imorrn kl 11.00-15.00 så det kommer bli roligt :) Får bara hoppas att man kommer att lära sig någonting annars känns det ju inte så jätte lönt. Men det kommer att vara några till där så dom kanske har något litet knep man kan komma ihåg ;P

Nu ska jag då äntligen försöka få insidan klar på mitt fjärde kort, tycker det är som dags att göra klart det så att man får börja på det femte :) Däremot så får man ju se hur det kommer att gå, inspirationen flödar ju inte direkt så det är bara att hålla tummarna så att det räcker till det här kortet och morgondagen i alla fall ;P
Sedan så jobbar ju Nicklas 3h ikväll på Konsum så då kanske man ska försöka passa på att börja på det femte, det skadar ju inte att försöka!

Aja nu ska jag bege mig till mitt överfyllda köksbord (undra vart vi ska äta idag :P )

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar