13 okt. 2010

Onsdag.

Jag testade att göra ett kort med min nya magnolia stämpel (Tilda öppnar presenter) och även mina PROmarkers (som jag fick av min sambo i för tidig födelsedags present...väldigt tidig, jag fyller år den 16dec:P) igår.
Men jag måste verkligen säga att gud vad jag älskar dom stämplarna och dom pennorna!!! Just nu har jag bara 7st PROmarkers men mamma och jag ska in till stan på fredag så kaaaaaanske blir någon till! Egentligen har jag inte pengar till det och jag ska bara köpa papper så jag kan göra mina julkort. Har fått 10 st till på beställning vilket känns skit kul ^^ Det finns säkert många av er scrappare som säljer över 100st men jag tycker det blev som en bra start med dom 14 kort jag har lovat bort nu :) Om det blir några fler så tackar jag ju inte nej till en liten extra utmaning men vi ser väl ^^

Jag har faktiskt gjort typ 7 kort till så dom åker snart upp på bloggen :) Vet inte om jag hinner det idag, för just nu så ska man på ett möte på arbetsförmedlingen och sedan kl 15.00 ska jag vara i Bygdeå för att jag och en kompis ska dra till stan och handla lite saker inför bygde-festen på lördag. Sedan blir det att dra till spanskan som inte slutar för än halv åtta. Det blir ju jobb imorrn också så då måste man kliva upp den underbara tiden 06.15.....inte direkt det roligaste men det finns fler som har det värre!

Nä nu ska man nog sitta och tråna efter några fler stämplar, pennor och papper på internet innan jag ska på det där mötet.
Hoppas ni får en trevlig onsdag ^^

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar