3 okt. 2010

Söndag!

Snart bär det av till scrapbooking träffen! Har aldrig varit på en sån förut så det ska bli intressant, tur att Angelica följer med så jag inte behöver vara själv!
Jag skrev till kvinnan som bestämmer över det där och hon sa att man skulle ta med sig möjligtvis bilder och eget material om man hade något. Hmmm.....jag har ingen aning vad eller hur mycket man ska ta med sig så jag stoppade nästan en hel påse full med stämplar, stämpeldynor, papper osv.

Jag och Nicklas var på en inflyttningsfest igår kväll hos några av hans kompisar, och kvällen slutade med att jag har 2 stycken extra julkort att göra sedan fick jag beställning på att göra 4 extra julkort som några där ville ge bort. Hmmm, inte illa tycker jag ;P Hoppas bara att fantasin räcker, vi satte då ett slutdatum den första december så jag har ju ett tag på mig innan dom ska vara klara så det borde jag väl fixa? ;D

Nädu nu blire att gå igenom allt man har med sig en sista gång sedan pysa iväg, träffa Angelica och gå på våran första scrapbooking träff! Wish me luck! ^^

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar