6 okt. 2010

Onsdag.

Japp då bär det snart av till spanska kursen (på ca 2timmar), fattar inte riktigt varför man började man lär sig ändå inget...nåväl hoppas man läs sig mer innan kursen slutar i december!

Men nu tänkte jag ta och lägga upp lite smått och gott ^^ Jag har till och med gjort klart julkort nr7, insidan behöver en del arbete men det fixar vi eftersom.
Men här får ni kika på lite saker i alla fall!

Julkort nr7







Här har vi mina nya Distress Ink och lite annat :)




Och här har vi några försök med dom nya grejerna!

Skit kul att använda men måste verkligen skaffa mig en bättre stämpeldyna.








Sedan ska ni få se hur snyggt jag har det när jag skapar mina kort!

Tycker synd om min pojkvän som knappt får använda köksbordet haha :P




Ja det är allt ni får av mig för stunden,
Over And Out!

1 kommentar:

  1. ...Ser ut som ett härligt kreativt kaos , precis som det ska när man är i skapartagen
    Kram/ Angelica

    SvaraRadera