23 okt. 2010

Japp!

Då ska ni få några bilder på vad jag har sysslat med denna lördag kväll
(med tanke på att jag för ikväll inte har något liv så kommer jag sitta själv och pyssla ;D )

Först har vi mina rosor som jag just lärt mig knåpa ihop ^^ De lär bli många fler såna, var väääldigt enkelt iaf :)



Närbild ;)



Ni hittar dom HÄR


Sedan då har vi det påbörjade kortet som jag gjort med hjälp av mina fina rosor ^^







Ja det var allt för mig denna lördag kväll ;P
Ha de så gott!

PS. Denna kvälls myslåt är lätt Adels version av "Make you feel my love" DS.

Over And Out!

3 kommentarer:

  1. fasiken va snygga.... hur gjorde du ???

    SvaraRadera
  2. mycket snyggt, och ja håller med.. hur gjorde du dom? Super läckert...

    SvaraRadera
  3. Instämmer :)Superduperfina!Vill ha...
    Kram/Angelica

    SvaraRadera