19 okt. 2010

Sagt och gjort!

Nu så har jag efter en tids velande, många utfrågningar
både här på bloggen och på hemmaplan anmält mig till
julmarknaden i Vännäsby den 20 november!

Jag följde "pojjos"/Johannas råd här på bloggen och har nu suttit och
gjort ca 15st små kort till ex. presenter och blommor! Dom
blev inte så där jätte speciella, ganska stilrena men jag
blev då nöjd! Men nu är det ju inte jag som ska bli nöjd utan
det ska ju vara mina blivande kunder på marknaden som ska bli
nöjda och vilja köpa några av mina skapelser.

Vi får helt enkelt hålla tummarna och hoppas att det kommer
gå vägen!

Mor och far var då stöttande, och dom har väl samma inställning
som jag....kan väl inte annat än att gå åt (ursäkta) h-vete,
så lika bra att prova :P Eller dom kanske är lite mer hoppfulla
men som sagt man ser väl.

Blir ju ganska perfekt för helgen innan julmarknaden så ska jag
och min sambos mamma Agelica på pysselträff i Umeå, pysselhäxorna
som dom kallas har ordnat till en stor träff ^^ Ska bli riktigt kul
tycker jag, det kommer att vara säljare där också så att man kan handla
lite grejer (om jag inte misstog mig) sedan har jag beställt att få
ett scrapkit :) Hoppas att det finns något att hurra för i det,
en stämpel kanske om man har tur ^^ Är alltid så kul med stämplar!

Nä du/ni, jobb imorrn så måste nog försöka ta mig till sängen snart...
var ju tänkt att jag skulle vara ledig men då fick jag lov att rycka
in på förskolan! Så inte blir det ett besök i Umeå som det egentligen
var tänkt från början....aja man får ta det nästa vecka istället!

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. men duuuu så roligt va glad jag blir att du beslutat dig för det.. man måste våga för att vinna *ler*
    Såg också att du ska till pysselhåxorna.. är jag någorlunda pigg kanske ja dyker upp där också *ler* Då ska jag söka reda på dig hi hi
    Kraam Johanna

    SvaraRadera
  2. Oj vad jag ser fram emot pysseldagen hos pysselhäxorna!Men jag har inte tänkt ut nåt pyssel än ,det finns ju så mycket som är roligt...:)Om du behöver hjälp på marknaden så hjälper jag gärna till, det vore superkul!
    Kram/ Angelica

    SvaraRadera