14 okt. 2010

De var som tusan!

Ja se där....de är smällen man får ta om man börjar lyssna på julmusik i oktober! När vi just sorterat allt på posten idag så kollar man ut genom fönstret och vad får man se.....ja vad annars än att snön bara yr och verkligen ÖSER ner där ute! Jag överlevde halkan men postbilen i alla fall, tog lite längre tid att köra än vad jag hade hoppats men men, man kanske ska nöja sig med att man inte krockade eller åkte av vägen.

Nu sitter man då hemma, lite frysen och väntar på att Sambon ska komma hem från jobbet. Han slutar fyra så jag gissar på att han är ca 10-15min bort! Sen ikväll så skulle dom visst repa med bandet för fulla muggar så det blir nog för mig att stöka ner köksbordet igen och försöka mig på några kort :)
Dom tio som min sambos mamma skulle ha är det bara 3st kvar av...har lite små grejer att fixa på dom också men dom är så gott som klar :) Sedan har jag bara ett kort kvar av dom andra 4 som hade blivit beställda. Men om ni skulle vara sugen att köpa några kort är det ju bara att höra av sig ;) Även fast jag vet att dom flesta gör de mkt bättre än mina kort, men som sagt...övning ger färdighet ^^

Innan jag och Sandra åkte iväg till spanskan igår så sprang jag även in på Panduro en snabbis för att köpa några papper till mina kort. Dom har nåt special pris där nu 10st 6kr papper för 50 kronor :) Inte illa så jag hittade mig några stycken som jag kommer att använda upp snarast möjligt ^^

Nää nu ska jag väl gå och försöka göra nåt vettigt innan Nicklas kommer hem!

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar