22 okt. 2010

Heeeeelg :D

Sjukt skönt säger jag bara! Inte för att jag har något planerat men ändå ^^
Eller jo jag ska väl mest sitta och försöka göra kort till marknaden,
Nicklas skulle visst åka till Hörnefors och hälsa på sin far på lördag efter
han hade jobbat klart! Så det kommer nog vara ganska trist att vara hemma själv då man inte är sysselsatt det vill säga.

Nädu, nu ska man väl försöka sätta sig vid köksborde och komma på nån liten idé.
Det tog ganska lång tid att komma på ett kort igår, men tillslut så fick jag ihop något som jag blev rätt nöjd med :) Nu får man bara hoppas att inspirationen inte sviker igen. Jag kan nog försöka lägga upp något kort snart så det inte bara bli text i min blogg.....har helt klart lagt upp för få bilder! Men det ska nog gå att ordna ;)

Har dessutom just beställt efter Lili of the Valley stämplar från england ^^ Så dom kommer förhoppningsvis komma någon gång i slutet på nästa vecka! Och då kommer det att hamna många såna stämplar på mina kort till marknaden :D Yeey

Men hoppas att ni får en jätte trevlig helg :)

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar