10 okt. 2010

Jag vann :D

Fattar det inte ^^ Shit så kul :D Jag Erika Hansson vann denna veckas (v40) tävling på
AltheasMix, jag som aldrig vunnit något förut! Det trodde jag verkligen inte ^^
Ska bli intressant att se vad man får för litet pris i brevlådan, inte för att priset är så viktig...är bara kul att veta att man faktiskt har vunnit med något man gjort själv :)

Jag tyckte att allas kort verkligen var skitsnygga! Väldigt avis på fantasin alla har ^^

Nej nu ska jag sätta mig ner och göra lite fler julkort, har ju ett par stycken som jag ska dela ut till jul! Sedan så skulle kanske min sambos mamma beställa nåt/några kort så då kommer man ju ha lite mer att göra :)

Aja nu så ska jag bege mig till köksbordet igen och försöka skapa något mer, de kommer nog komma upp fler bilder på bloggen snart :)

Over And Out!

3 kommentarer:

  1. Grattis verkligen ett fint kort. Ja vist är det roligt att vinna, jag brukar inte häller vinna men jag vann förra veckans utmaning.
    Så grattis igen // Nina

    SvaraRadera
  2. Grattis igen!:)
    Såklart vill jag beställa julkort av dig! Dom är ju så otroligt vackra ,men frågan är Hur många jag ska beställa , det beror ju på hur många du hinner göra...
    Du har verkligen blicken för att skapa små konstverk av papper och fint pynt ,
    Kram / Angelica

    SvaraRadera
  3. Hej igen :-)
    Det är många som har undrat hur jag får dit motiven på mina ljus så jag har därför lagt ut en liten beskrivning på hur jag gör.
    Kolla gärna & säg till om det är helt obegripligt! Du vet, "det är lätt att förklara för nån som vet hur man gör" ;-)
    Ha det bra,
    Kram Annelie

    SvaraRadera