3 okt. 2010

Då ska vi se här!

Här ska ni få dom nya kreationerna, kommer också lägga upp andra sidan på fjärde kortet! Men annars är jag nu uppe i 6 julkort ^^


Julkort nr4




Det fick helt enkelt bli sådär, är väl inte riktigt nöjd med det, men så mycket kunde jag då åstadkomma utan inspiration så den får vara så!

Julkort nr5












Så det var detta kort jag lekte med idag på scrap träffen, blev faktiskt nöjd även om det inte kändes som att det fanns någon inspiration att ta av. Man blev väl lite peppad av alla som satt och pysslade!


Julkort nr6











Tillsatte lite kanel för att snygga till det hela ;) Insidan är dock inte riktigt klar, hittade ingen passande stämpel så jag tänkte ta med mig den på nästa scrap-träff och se vad jag hittar!

Nä nu blire natti natti, upp och jobba imorrn!

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar