18 okt. 2010

Hjälp mig....

Nu behöver jag rådfråga dom som läser detta...

Den 20november så finns det en kvinna som har ordnat ihop
en Julmarknad bara en bit här ifrån Robertsfors.

Min fråga är då alltså om jag skulle våga anmäla mig till
den marknaden för att sälja mina kort???

Jag vet att ni som skrivit här har varit jätte gulliga och
bidragit med goa kommentarer, men jag undrar mest bara om ni
skulle tro att jag kommer få några kort sålda?

Sedan vad ska man i så fall ta betalt för ett kort? man vill ju
inte ta för lite men inte heller för mycket så man inte får något sålt.

Sedan hur många kort ska man behöva göra???

Snälla snälla svara på det här inlägget, hur ska jag göra??
Man kan anmäla sig fram till den 30oktober, det kostar 150kr
för ett bord som är 75x150cm.
Ska jag prova och se hur det går
(och möjligen få gå hem med alla kort utan att få någon såld)
eller ska jag fortsätta öva och prova nästa år.

Over And Out

3 kommentarer:

  1. Tycker absolut du ska anmäla dig och försöka sälja dina kort. Jag har själv tänkt tanken flera ggr men är inte frisk nog att kunna göra det än.
    Prissättningen är alltid svårt.. men inget under 30 kr. Ja brukar ta mellan 40-50 kr för mina men då beror det på hur mycket dekorationer ja har på och så ingår kuvertt.
    Ett tips är att kanske göra små kort att sätta på tex paket eller i en julblomma.. och dom kan man kanske ta 10-20 kr för.
    Lycka till och medela gärna hur det går för dig *ler*
    kraaam

    SvaraRadera
  2. ps.. var gärna med i mina tävlingar på min blogg ;)
    kram

    SvaraRadera
  3. Åh vad jag önskar att jag vågade, men jag är livrädd för att alla bara ska titta snett och tycka att det liknar apa...
    Heja!
    Det är superfina kort du gör :)

    Ses på kursen...

    SvaraRadera