30 sep. 2010

Jag är inte död! :D (men min inspiration är det)

Hahaha, jag klarade av att köra både tisdag och onsdag utan att dö eller ta någon brevlåda med mig på köpet! Men imorgon kommer den största utmaningen av dom alla! Jag ska nämligen köra heeeeeeelt själv då för första gången! Jag komme då ihåg min rutt igår så jag får hoppas jag klarar av den när jag sitter där själv i bilen! ^^

För övrigt så har min inspiration typ totalt försvunnit, kan vara för att jag har vart så slut i skallen när jag väl kommer hem från jobbet att jag inte orkar göra nåt. Hoppas att de är det för sånt går ju över, måste bara försöka hitta den där inspirationen igen som är så saknad! ^^

Jag har då köpt ScrapGlue tror jag de hette från AlteahsMix så jag får hoppas att det fungerar så jag kan limma fast band och rosetter. Men är ju inge kul att göra nåt när det bara känns jobbigt, kanske får sätta mig och rita eller nåt sånt för att få igång inspirationen igen :)

Nu sitter man här och väntar på att man ska dra sig iväg till mitt andra jobb, ska jobba på dagis Skogsgläntan idag! Skulle mycket hellre jobbat på posten så man får öva lite mer, men vad kan man göra när man redan har lovat att komma och jobba på Skogsgläntan. Ska stänga idag vilket känns lite drygt, då slutar jag inte för än sista barnet åker och det brukar vara mellan 17.15 -17.45, så man kommer vara ganska hungrig. Sedan får man ju inte ens åka hem då utan då är det dags att städa upp och låsa alla dörrar osv. Men men det är ju pengar och med pengar kan man betala räkningar och köpa scrapbooking tillbehör ;)

Nädu nu ska man ta och börja göra sig i ordning sen blire att börja traska iväg till jobbet och vara så glad och trevlig det bara går!

Jag skriver väl troligast igen fredag kväll om jag överlever min körning utan att åka vilse :P

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar