27 sep. 2010

ojojoj...

Ja nu sitter man här, en halvtimma kvar tills det nya vikariejobbet börjar. Snacka om att jag är sjukt nervös, hade ont i magen hela gårdagen. Varför det kan man ju börja undra?? Här har du svaret, jo för jag ska börja arbeta på posten och köra ut brev/reklam med en POSTBIL som är om jag måste påminna er helt bakvänd, man sitter ju och kör på höger sida för tusan!

Jag kommer att jobba 07.15-15.20 nästan varje dag, men efter den här dagen har slutat så ska jag gå en sväng till våran syaffär här i Robertsfors och se om man kanske hittar sig några fina band man kan köpa :)

Sitter här och håller på att somna, man får ju hoppas man inte somnar vid ratten :/ Nej men de ska nog gå bra, både idag och imorgon så kommer jag att ha "inskolning" så jag kommer inte vara själv i alla fall. Men på onsdag....ja då....börjar allvaret. Hemskheter.

Aja, önska mig lycka till!

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar