27 sep. 2010

Julkort!

Först och främst så överlevde jag min första dag som lant-brevbärare! Yeeey! Men jag körde inte idag utan följde bara med på min rutt, imorgon ska jag däremot köra med en kvinna med mig. Man får helt enkelt se hur det kommer att gå! Vill ju inte klanta till sig direkt när man nybörjat jobba.

Men nu var det ju inte de vi skulle skriva här egentligen. Jag har ju försökt att ta några bilder på dom 3 1/2 julkort jag har (1/2 julkortet är under konstruktion, den har ingen insida ännu) så nu ska jag försöka lägga upp dom så ni får kika lite :)


Så här kommer kort nr1:










Julkort nr2.









Den söta lilla ängeln på framsidan är ifrån AltheasMix, ävenså dekorations papperna!

Julkort nr3.











Klistermärket, papperet och stämpeln på insidan är från AltheasMix. God Jul stämpeln och tagen på utsidan kommer ifrån panduro.

Sedan nu så har vi det påbörjade kortet.







På det här kortet har jag prövat på dubbelrosetten som jag skrev om tidigare, funkar väldigt bra även om det kanske syns lite dåligt på bilden :)

Jamen det var allt för mig, nu blir det till att hoppa in i duschen sen ta en tidigkväll. Jag ska ju till och med få köra postbilen imorrn, man är ju lite nervös inför det kan jag lova! Men det kommer nog gå bra hoppas jag :)

Hade bra allihopa!

Over And Out!

1 kommentar:

  1. ...Vill ha! :)
    Verkligen superfina kort , beställer så många du hinner med , typ 10 kanske?
    Kram/ Angelica

    SvaraRadera