10 mars 2011

Torsdag!

Bara en dag kvar tills fredag ^^
Sedan så är det bara tre helgen kvar tills den stora pysselträffen i Ö-vik :D
Som jag kommer att spendera med min nyfunna scrapping-vän
Bea! Hoppas hon kommer kunna stå ut med mig ;P

Men på tala om något helt annat, så hade vi en pysselträff här i
Robertsfors i fredags! Vi var 11 stycken som kom och scrappade,
inte lika många som dom 152st som ska till Ö-vik men det var riktigt
trevligt ändå ;P

Jag hade tänkt visa upp vad jag gjorde på våran lilla pysselträff :)
Jag ville mest bara testa två saker som jag aldrig gjort förut
men var sugen på att pröva :)

Så här har vi först min lilla vattenkanna:







Sedan så har vi mitt försök till ett vattenfalls-kort, blev riktigt nöjd
för att vara första gången :)



Jag orkade inte ta flera bilder för att visa vad som är i som där
små bilderna men det var inget speciellt så ni överlever nog ;)

Sedan så har jag även nu skickat in min ansökan om att bli DT till
PionDesign, man kan ju bara hoppas på tur! Dom har ju så sjuuuukt
snygga papper :D Man kommer att få veta vilka det blev i slutet
på denna månad, konkurrensen är STENHÅRD så håll tummar och tår för mig
är ni gulliga :)

Nu blir det till att sätta sig framför scrapbooking bordet
och se vad man kan hitta på innan man ska börja jobba!
Hade gott :)

Over And Out!

3 kommentarer:

  1. Jätteläcker vattenkanna, kul idé.
    Finns mallen på nätet tro? Skulle vara roligt att testa.
    Vattenfallskortet var oxå snyggt.
    Trevlig helg..

    SvaraRadera
  2. Såå fina alster.. håller tummarna hårt för dig oxå :D

    SvaraRadera
  3. Klart jag kommer stå ut med dig :D frågan är hur DU kommer stå ut med mig ;) hehe Nerrå det blir nog kanon bra!! Hoppas tiden går fort som attans..
    Du får visa mig hur man gör det dära kortet då du kommer hit! Vi kan ju smyyg börja å pyssla redan på fredagen innan träffen :D

    Skoj med en liten träff, nästa gång ni ska ha det kommer jag (y) hehehe

    SvaraRadera