25 mars 2011

Ojojoj!!

Nu är det bara 2 1/2 timmar kvar tills jag beger mig in till umeå för att sedan ta bussen raka vägen till Övik. Sedan då jag är där möts jag upp av Bea, och vi kommer nog se till att vår scrapping-helg börjar redan idag/ikväll! ;)
För imorrn kl 10.00 så sätter HighCoastScrap-träffen igång, ojojoj vad jag är peppad :D Min väska är packad (som btw kommer att ge han som slänger in den i bussen ryggskott) så nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå! Funderar på att dra dammsugarn en liten sväng så det ser fint ut då jag är borta :P

Jag kommer även ha med mig en kamera och en bärbar dator med internet, så kommer nog lägga upp lite roliga bilder från träffen under helgen gång!

Nu ska jag pysa iväg och se så det inte är något jag glömt att packa ner, det vore ju hemskt! Jag drömde ju för två nätter sen att jag åkte till övik och när jag kom fram insåg jag att jag inte hade med mig några saker alls! Sedan kom ingen och hämtade mig och det gick ingen buss tillbaka hem :S Hemskheter...så nu ska jag se till att jag inte glömmer nånting!

Men ha en sån trevlig helg allihopa, de kommer jag då att ha ;)

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar