12 mars 2011

Tävlingsbidrag!

Snojbi hade en jätte rolig påsk tävling där man skulle ta sig hjälp av en bingo-bricka! Man fick välja en rad att skapa utefter och jag valde att skapa efter vågrätt längst ner : Något lila, kakpapper, något rivet, pärlor och motivstämpel. Så här har ni nu mitt lilla påsk-kort :)



Jag har använt mig av MajaDesigns papper "Ska vi ta en Fika", sedan eftersom jag inte har några påskägg-stämplar så klippte jag ut några själv :) Sedan så har vi ju en magnolia stämpel och lite övriga dekorationer ^^

Hoppas ni gillar den så nu är det bara att hålla tummarna :)

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. Super läckert kort :)

    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  2. Hej! Hittade en mall bl a här http://scrapparazzisblogg.blogspot.com/2010/04/after-eight-automat.html

    lycka till :)

    kram Theresa

    SvaraRadera