28 mars 2011

Ihhhhhhh!!!

Jag säger bara YEEEEES äntligen!!!
Mitt efterlängtade paket från usa har kommit efter två veckors väntan och undran...Skulle vart kul att haft paketet i Övik men skit samma nu ikväll kommer jag sitta och leka med mina nya saker ^^

Checka in bilden asså ;D Jag har med allt förutom en scraft-spinner tror jag dom heter! Helt underbart :D



Sedan så fick jag med ett litet paket gratis, med en lapp där det stog att dom jag handlade hos snart skulle ha en tävling och man skulle kunna vara med om man ville :)
Men som sagt gratis är gott ;) Sedan så fick jag en helt underbart snygg tag skapad av Joy Kennedy med i "kitet"!






NU ska jag börja sätte mig ner och pröva mina nya godsaker ;D

Over And Out!

1 kommentar:

  1. Men så mycket braiga saker.
    Spinnern, var handlade du den?
    Och vilken tag.
    WOWOWOW!

    Kramen
    M

    SvaraRadera