17 mars 2011

Mitt första...

...Staffli-kort :D
Som sagt sa jag i det tidigare inlägget att jag höll på med ett kort och nu är den klar :D Jag var lite skeptisk först när jag inte hade något bling!
Men då kom jag på att jag hade en stor swirl med massa bling så då klippte jag sönder den och went crazy!! Brukar inte blinga så mkt saker men jag insåg nu att det var ganska så kul ;) hehe Så fler blingiga(?) alster lär det ju helt klart bli ;D

Men här har ni mitt blingade vintage/romantiska kort, hoppas ni gillar det, jag blev då rätt nöjd iaf ^^



Sedan passar jag även på att nämna en bloggcandy som håller på till Söndag den 20/3, det är Pia som firar att hon snart har 100 följare på sin blogg :D Så kika in där om ni vill vara med :)

Over And Out!

4 kommentarer:

  1. Ojojoj vad fint det blev!! Superläckert!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Ett jättefint kort!
    Visst är det härligt med bling!

    SvaraRadera
  3. helt ljuvlig.. :D
    jag har faktiskt aldrig prövat göra något sånt

    SvaraRadera
  4. Riktigt, riktigt fint!Harmoniska färger o vacker layout:)
    Bra jobbat!Kram/Angelica

    SvaraRadera