29 mars 2011

Ännu en till....

...Fågelholk :) Jag tyckte dom var som kul att göra! Vi har en man på jobbet som fyller år imorgon men dom ska gratta honom idag, så jag gjorde denna lilla fågelholk till honom! Jag lät ena sidan där knappen sitter vara lös så att man kan öppna den och stoppa i lite godsaker (som jag gjorde ;D ). Den blev väldigt enkel, men jag tycker det är svårt att skapa enkomt till en kille, så jag körde på "less is more" för att vara på den säkra sidan ;P







Jag gillade färgerna men utöver det är den inte alls speciell, men jag tror den duger gott och väl :P

Som sagt så satt jag och lekte med mina nya saker igår så jag ska ta kort på några "övnings-tagar" som jag gjort och lägga upp dom idag :) Lika bra att öva lite innan man börjar använda dom stora tagarna jag har köpt! ;)

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. vilken fin holk, där kommer pippin trivas :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är mallen underbar!! Å din holk blev jättefin!

    SvaraRadera