28 mars 2011

Helgen i Övik....

...har varit underbar! Har haft så sjuk kul, träffat mycket duktiga trevliga människor och shoppat som bara den ;) Vill speciellt tacka Beea för att hon ville ta hand om mig när jag kom dit, sjukt trevlig brud! Men nu tänkte jag då ta mig tid att lägga upp några saker som jag gjort på träffen, sedan ikväll så kommer jag att lägga upp andra bilder på själva träffen så att ni får se hur det såg ut :)

1: Min första fågelholk! Och fler kommer det att bli ^^







2: Sedan så har jag altrat en bok, vilket också var skitkul ^^







Sedan har jag en LO som jag bara gjorde klart på träffen, för den var nästan klar innan...men kan ju lägga upp den bilden oxå :)




Så där har ni lite saker att kika på ;) Men som sagt jag återkommer med fler bilder från själva träffen senare :)

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. Tack själv :) Var riktigt roligt å träffa dig, och fler gånger kommer det bli :D
    Åå du gjorde så urtjusiga saker *Avis* hihi

    SvaraRadera
  2. Vad mycket fint du har gjort :)

    SvaraRadera