19 nov. 2010

Spännande!!

Igår var jag och min kära pojkvän/sambo på en dejt-dag (i Umeå) kan man väl kalla det :) Vi åt lunch på café, såg Harry Potter på bio och den var KLART sevärd, kalla mig nörd men jag gillar verkligen dom filmerna :) Man har faktiskt vuxit upp med dom så då är det ju klart man måste se ALLA filmerna ;)

Men förutom det jag nämnde överst så shoppade vi också ;) Jag införskaffade mig en jääätte mysig stickad tröja och även 2 stycken scrapbooking tidningar (på engelska) ^^ Nä så hela gårdagen var verkligen perfekt :)

Men då var det ju inte de som var just spännande, utan det som är just spännande/nervöst är att imorgon ska jag åka till NettansScrapbooking i Vännäsby och ställa ut mina julkort på en marknad! Iiiihhhhh, shit.....vad har jag gett mig in på! Har sammanlagt gjort 38 kort så jag hoppas att det räcker. Men å andra sidan kanske man inte får ett enda sålt så då står jag där med 38kort och vet inte vad jag ska ta mig till...Som sagt vi ser väl!

Så kvällens sysselsättning kommer att bestå av strykning av dukar, lite packning/sortering och när jag väl håller på att stryka så slänger jag nog upp dom nya gardinerna till köket!

Är det någon som har några tips vad man skulle kunna tänka på när man väl står där på marknaden och försöker se ut som att man inte ska svimma när som helst?
Förutom det vanliga "vara trevlig och leeeeeee", jag har fixat lite små grejjs till bordet och så har min sambo fixat växel medans jag var på jobbet idag.

Wish me luck!
Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar