6 nov. 2010

Good Enough helt enkelt!

Jag satt på svensk scrapbooking igår/idag och fick några tips hur man
skulle kunna komma över...du vet.... de där hjärnsläppet man får ibland!

Ett av dom många bra tipsen var att sluta tänka på det så mycket (så tolkade jag det i alla fall) och inse att man gör det bästa man kan och det är Good Enough!
Sedan hade jag en canvastavla till övers och av en annan ide så började jag
göra en tavla som jag planerar att sätta upp ovanför mitt skrivbord :)

Men här har ni resultatet...inget speciellt utan helt enkelt bara
Good Enough ;)







Over And Out!

5 kommentarer:

  1. Det blev ju skitbra! Jag vill också sätta igång med min nu!!!...men städning och Ikea först.....

    SvaraRadera
  2. Budskapet är klockrent! Fin tavla!

    SvaraRadera
  3. Men så fint det blev :) Funderar på om jag också ska snatta mottot och smacka upp nånstans där jag ser det varje dag...

    SvaraRadera
  4. Jättefin tavla! Och vilket smart sätt att alltid ha det framför ögonen - det om något är ju Good Enough! :)

    SvaraRadera
  5. Tack för bidraget till min tävling! Den var jätetfin tavlan+ superbra text-klockren!
    Lycka till, Stephi

    SvaraRadera