24 nov. 2010

Skisstävling....

...skapare Pojjo! ^^

Här har vi mitt bidrag till hennes underbara skiss-tävling, det här var första skisstävlingen jag har försökt mig på (om jag minns rätt, hehe) så jag blev rätt så stolt över resultatet :)

Jag fick en tidig födelsedagspresent av svärmor min och i det lilla gotte-paketet fanns det ju glimmermist så jag har glimmermistat min lilla sjuka kanin :) Glitter kanske inte passar in om man är sjuk men jag tänkte det kan ju alltid pigga upp den stackars kaninen :P hehe





Så där har vi mitt lilla kort :)

Sedan måste jag visa en bild på mitt nya scrap-godis ^^ Jag var ju som sagt hos Nettans scrapbooking i Vännesby i helgen och försökte sälja kort (de for bara 3st och 1 tag, men jag hade skit kul ^^) men jag kom ju hem med mer än vad jag kom dit med i alla fall ;)



Då var det allt från mig!
Over And Out :)

4 kommentarer:

  1. åh vilket underbart kort du har gjort :D
    tusen tack för att du tävlar hos mig
    kraaam

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅh snyggt!!
    Ja, hos Nettan är det lätt att handla förmycket ;)
    Vill bara säga att Nettans bloggodis som du kommenterade i min blogg är från 2009 :)
    Men det finns massor med andra godisar i cyberspäjs :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. ojoj vilken söt kanin med morötter och allt! *ler*
    Jättefint med glittret och färgläggningen!

    SvaraRadera