30 nov. 2010

Då var det tisdag!

Ganska skönt man jobbar bara 3 dagar den här veckan och en dag är redan
avverkad ;D
Då kan man ju sitta här och lägga upp lite bilder på vad man har gjort istället :)


Den här var visst en av sambons favoriter, han tyckte katten var som cool!




Jag tänkte pröva på att göra en annorlunda vin-hängare och sådär blev den :) Jag ÄLSKAR den lilla kissen! Sjukt söt ^^



Jag har gjort några till också men har inte hunnit tagit några bilder på dom än så det kommer väl så småningom :)

Just nu håller jag på med två födelsedagskort jag fått på beställning till en kille och en tjej, så när dom är klara (innan fredag) så ska jag nog ha tid att lägga upp dom på min kära blogg!

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. super fina saker du har gjort :D

    SvaraRadera
  2. Hej. Adore den regnvåta katten !
    Love the tag. Cool katt .
    Såg att du, det gör inget alls men... Desert betyder liksom öken på svenska och dessert betyder efterrätt. Jag föredrar efterrätt framför öken ;D
    Sen för kuriosas skull så målar jag, ibland, med distresser, där av namnet distressed dessert. Sen kan vi ju diskutera vad distressed eg betyder...
    Ha en underbar helg.
    /Maria

    SvaraRadera