14 nov. 2010

Pysselhäxorna igår!

Kom hem klockan 01.00 igår efter en heldag/kväll med pyssel, från 10.00-24.00 ^^ Jag har officiellt fått min svärmor att bli lika beroende som mig då det gäller scrapbooking (jag drog med henne till träffen igår, hehe)! Sitter och pratar med henne på telefonen nu och vi diskuterar vad hon ska köpa för att komma igång med sitt nya intresse ;) Yeeey jag har en pysselkompis ^^

Så snart bär det av till en till pysselträff fast den är baaara 4timmar ;) Sen så ska jag höra med min kära svärmor om hon ska komma hit och pyssla ikväll medans sambon är och repar med sitt band ^^

Ja nä men de får vara allt från mig för tillfället :)

Over And Out :)

2 kommentarer:

  1. Rackarunge;)! Nu är jag hooked-Tack så Jättemycket för att du lurade iväg mig i Lördags! Himmel vad roligt det var! Superinspirerande att se vilka konstverk pysselfolket åstadkom av papper pärlor o pynt!Måste skaffa grjor NU så jag kan scrappa närhelst andan faller på...
    KRAM/Angelica("svärmora")

    SvaraRadera
  2. hihihi såå roligt ni haft det bra.. det var så synd ja inte kunde fara..
    Kraam

    SvaraRadera