26 aug. 2011

Tidigt september tävling....

....hos CountryScrap :) Man skulle skapa en LO eller kort utifrån en skiss med temat Minnen.



Det första kortet jag fick upp i huvudet var bilden jag har haft huur länge som helst på min mormor och morfar med mamma och min morbror då dom var små :) Jag vet att det inte är mitt minne, det är nog mer min mammas...men eftersom jag hade tänkt ge bort den till henne så tycker jag i alla fall att det räknas :) (Får hoppas det nu)

Här har vi min LO som jag har gjort :)










Hoppas att ni gillar den och håll tummarna för mig i tävlingen :D Sa jag att vinsten var att bli oktobers gäst-DT :) Skulle vara jätte kul om man kunde vinna något sånt :)

Over And Out!

Alster 4/20

4 kommentarer:

  1. Jättefin LO, du är superduktig!!

    Ha det bra!!

    SvaraRadera
  2. vad fint det blev och såklart räknas det! Vad kul att du vill vara med och tävla, lycka till!
    Stephi

    SvaraRadera
  3. Underbar LO :D och grattis igen till DT platsen :D

    SvaraRadera
  4. Saknar dig , gumman ... Superfin LO , vackra färger och härligt vintage-romantisk :) !!! KRAM/Angelica

    SvaraRadera