2 aug. 2011

En altrad pringelsburk....

...som blev en korsett-högtalare ;P
Mamma och pappa skickade efter en liten högtalare som
man skulle få gratis efter att ha köpt tre stycken burkar!

Men då kom jag med iden att jag skulle ju kunna altra den,
för vem vill bara ha en pringelsburk med en högtalare
i stående på bordet? Sagt och gjort så gick dom med på det!

Varken min mor eller far är så värst scrappiga av sig...speciellt
inte min kära far, det var därför jag fick svaret "De är ju en not!"
efter jag frågat om han såg vad det var för något. Vilket självklart
var delvis rätt då jag har satt fast en not på ett läderband så att
det skulle efterlikna ett halsband. De är svårt att ge "oscrappiga"
människor något har jag märkt, dom uppskattar det inte på samma vis
som en scrappare gör ;P

Hur som helst, här ska jag lägga upp några bilder i hopp om att några
av mina vänner här på bloggen ska se vad det är för något ;)







Så där har ni "noten"(pappa är för söt ibland) ;)

Sedan fick jag en trevlig överraskning i brevlådan idag, jag har gått
med i en WGA-tråd på SS och idag fick jag ett litet paket ifrån Mirja
med lite wellpapp och några riktigt fina charms ^^ Så jag tackar och
bockar ^^

Hoppas ni har en bra kväll!
Over And Out!

2 kommentarer:

  1. Från en scrappig människa till en annan:Noten blev jättefin, pryder vilket hem som helst :) KRAM gumman, saknar dig redan...Angelica

    SvaraRadera