25 aug. 2011

Årets första....

....höstkort :)
Det var en lurig tävling som Pojjo hade ordnat som jag bestämde mig för att vara med i...för det första har jag inte en enda höststämpel...sen har jag inga höstiga papper. Så fantasin och distresserna fick flöda, svamparna och alla höstlöven är målade först med blyerts, sen med en svart penna och slutligen målade med ProMarkers, sen fyllde jag i svamparnas ögon med glossy accents. Det var en gaaanska så lång procedur kände jag...men tyckte slutresultatet blev i alla fall relativt bra för att inte ha några höstsaker att jobba med.

Här har ni kortet :) (tyvärr blev det väldigt mörkt, men tog bilden med rätt dåligt ljus och sent på kvällen som sagt)





Ja som sagt, sådär på efterhand ser jag att jag skulle vilja haft ett papper bakom allt men man kan ju inte komma ihåg allt :P

Over And Out!

Alster 3/20

2 kommentarer:

  1. men guuuud så sött kort.. hi hi... älskar de små svamparna :D
    så kul du vill tävla hos mig

    SvaraRadera