23 aug. 2011

En skolåda....

...med tillhörande skor ^^
Jag hittade mallen för skorna på tutorials hos scrapbooking4you´s blogg.
Sedan skolådan har jag knåpat ihop själv, mätt, svurit lite och tillslut
klistrat ihop (lite i alla fall).



Ja vi kan väl kalla det lite utav en "exploding shoebox" ;P
Jag ville inte limma ihop alla kanter eftersom jag ansåg att
man inte skulle kunna se skorna lika bra då...så i slutändan
blev det här resultatet :)



Sedan har vi en närbild på barnskorna :) Jag har använt enbart bazzill-cardstock
på dom här, distressat dom lite med vintage photo och sedan satt fast lite naturfärgat hamp-snöre.



Hoppas att ni tycker om den :) Den var riktigt rolig att göra i alla fall ;)

Over And Out!

Alster 1/20


9 kommentarer:

  1. kanongulligt! gillar verkligen att du använt brunt istället för babyrosa eller babyblått;)

    SvaraRadera
  2. men ååh va fint det blev!!!!

    SvaraRadera
  3. Superfint...och en jättebra ide

    SvaraRadera
  4. Så superfint :) Och färgcombon sen ,härligt vintage , och stilrent !!! KRAM / Angelica

    SvaraRadera
  5. Wohoo! thats my sis! :) riktigt snyggt! älskar idén! :)

    SvaraRadera