3 sep. 2011

Uppdatering!

Nuså....bara för att uppdatera er lite så ni vet att jag inte har
gått under jorden så skriver jag några icke-scrap relaterade rader ;)

Jag har som sagt börjat skolan nu så det har varit fullt upp, igår
fixade klassen våran egen lilla nollning bara för att vi inte får någon ;P
Men jag har en underbar klass som alla är väldigt öppna och sociala,
och jag tror verkligen att jag valt heeelt rätt utbildning för mig.

Jag sitter som på nålar och väntar på mitt första paket från reprint,
fick ett mejl i torsdags där jag fick veta att det hamnat i Trollhättan
och jag bor lixom i Västerås...de är ju en bit där ifrån. Så jag ringde
och såg till att paketet skulle hamna på rätt ställe så nu hoppas jag
innerligt på att jag får den på måndag så jag kan få börja skapa åt
Reprint :D

De var en liten uppdatering, ska sätta mig ner och scrappa imorrn bara
så att jag behåller inspirationen tills paketet kommer så innan helgen
är slut så kommer ni få lite bilder på nya saker förhoppningsvis ^^

Och varje dag är ju underbar som vi lärt oss på skolan så idag är det
Världens Bästa Lördag gott folk :D

Over And Out!

1 kommentar:

  1. Härligt , gumman !Jag tror den utbildningen passar dig perfekt :) OCH neeejdå , jag är INTE avis på dig och ditt första DT-paket från Reprint... ( fast nu ljög jag liiite ;) LYCKA TILL och KRAAAAM / Angelica

    SvaraRadera