24 sep. 2011

En perfekt...

...uppföljare till mitt tidigare inlägg! ;) Jag ska nämligen till en klasskompis på födelsedagsfirande åt hennes pojkvän ikväll, jag tyckte då att om jag blir bortbjuden på något sånt så måste jag ju ta med mig en liten present! Sagt och gjort, jag gick på systemet och köpte en Minttu flaska åt karln hennes...men jag kan ju bara inte lämna över en vanlig Minttu flaska så jag fixade till den lite ;) Sedan så ska jag räcka över den i en jätte rosa papperspåse bara för att de kändes lite roligare ;P







Men så tyckte jag även att det vore lite fräckt att komma hem till dom utan att ha någonting med till Sofie min klasskompis, för det var trots allt hon som bjöd in mig. Då gjorde jag ett litet "myspaket" lite i samma stil som flaskan, bara för att hon inte skulle känna sig utelämnad!



Nu får jag hoppas att folket blir nöjda över mina små presenter :)
Ha en fortsatt trevlig lördag folket!

Over And Out!

Alster 10&11/20

4 kommentarer:

  1. Åh lyllo den som får dessa presenter :D jätte fina

    SvaraRadera
  2. Gulledig , Erika:) Vilka himlarns fina presenter du gjort !Lyllos dom( Jag fyller år i november... ;) KRAM -miss you - / Angelica

    SvaraRadera
  3. Jättefina presenter... bra tips det där med flarran *S*

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag blev riktigt glad när jag såg att Reprint hade tagit in en så ung och duktig tjej i sitt DT-team! Scrapbooking-världen brukar bestå av 30+ tjejer och ända upp till 70-åringar som scrappar till sina barnbarn. Jag är själv 22 år och driver Kristinasscrapbooking.se sen tre år tillbaka och har alltid varit kund hos Reprint. Det ska bli riktigt roligt att se vad du hittar på i deras blogg framöver!

    SvaraRadera