23 sep. 2011

Gå-bort present...

..i form av en julig vin-tag! Jag tycker det är jätte roligt att ha något att ge bort om man till exempel blivit bjuden på middag, därför gjorde jag nu denna tag som man lite senare i år kan hänga på en flaska vin och ge bort i present :)






Jag har till största del använt mig av cardstock i färgerna rött och svart på det här alstret, sedan klippte jag till en tag från det här papperet, jag gjorde även en julstjärnan utav (baksidan på) detta underbara papper från Reprints egen kollektion!

För att piffa till den lite så använde jag mig utav en stämpel från reprint, några halvpärlor och även tre små rosen knoppar och som vanligt är alla underbara dekorationer och material från Reprint ^^

Det var allt ifrån mig denna vackra höstdag, hoppas att alla får en underbar helg!
Over And Out

Alster 9/20 sakta men säkert gåre :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar