4 feb. 2011

Äntligen Fredag!

Såå skönt de måste jag medge! Äntligen så är det fredag, och vad gör man...
Jo man sitter ensam i en lägenhet för sambon jobbar och ha just ätit
en lyxig fredagsmiddag...felix bacon och broccoli paj!

Ja det enda positiva med att vara ensam i lägenheten är väl att man
kan scrappa utan att känna sig osocial mot sambon :P

Men imorgon ska jag och min kära pojkvän på middag hos några kära vänner och
då har jag passat på att göra en liten present som vi ska ta med oss :)
Vi ska nog köpa med en vinflaska också men jag tänkte istället för ett flask-kort så gjorde jag en sånhär istället :)



Så jag får hoppas att dom blir nöjda av min lilla present :)

Sedan passade jag även på att göra en till när jag ändå var i farten ;P
Fast den blev inte lika fin som den andra :P



Jag hade ju ingen muffins stämpel så jag gjorde mig en egen ;)
Sedan är bokstäverna på dom här kreationerna utstansade från ett alfabet
av Tim Holtz.

Over And Out!

1 kommentar:

  1. Min favoritchoklad minsann...:)Tycker att både muffins-etiketten och den med fjärilen blev jättefina:)!(Muffinsen blev supersöööt-finare än en stämpel tycker jag...sådeså;))
    Kram/Angelica

    SvaraRadera