13 feb. 2011

Söndag..

Jag måste nog ta och inse att jag är scrap-skadad.
Jag och svärmor åkte som sagt till nettans igår och inhandlade
oss lite små saker, sedan pysslade vi även ett litet tag :)

Men väl på middagen hos mamma och pappa så kunde mina tankar
INTE hålla sig undan alla fina papper och nya saker som väntade
på mig där hemma! Det var jätte trevligt där borta så det var inte
så att jag hade tråkigt och ville tänka på något annat utan tankarna
ville bara åka iväg till min lilla scrapbooking hörna där hemma, och
till mina påbörjade små projekt!

Sedan inte nog med det, jag nu hade vi förflyttat oss till vardagsrummet
och satt på soffan och pratade och hade roligt. Då helt plötsligt kollar
jag på min sambos skjorta och inser att den har ungefär samma mönster som
en av mina maja design papper där hemma! :O Men den var ju inte samma färg,
så satt jag och funderade på det ett tag tills jag insåg vad jag höll på med
och då fortsatte jag vara social med resten av sällskapet!

Så vi kan ju helt enkelt bara dra en enda slutsats....jag är en scrapoholic!

Nu ligger sambon och sover så jag tänkte passa på att börja med mitt lilla projekt :)

Over and Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar