12 feb. 2011

Lördag igen!

Shit vad dålig jag har varit på att uppdatera bloggen!
Nåväl jag har haft fullt upp med arbete och scrapping så
har inte hunnit lägga upp något!

Ikväll ska jag och sambon till mamma och pappa på middag!
Pappa fyller ju som sagt år på måndag, så vi tänkte passa
på att fira honom lite tidigare :)

Jag kom just hem ifrån nettans i Vännesby, jag och svärmor
stannade där och scrappade och shoppade lite :) Det var riktigt
trevligt, men vi måste se till att det blir en lite längre visit
nästa gång :) Sen så ryker det så mycket pengar, så liiite farligt
är det att vara hos henne :P

Men på tala om något annat så prövade jag på att göra en Tehållare
för ett tag sedan, (beskrivningen hittar ni hos Tesa ) men dekorerade den inte klart för än igår så jag tänkte
passa på att lägga upp den plus en annan liten te kreation jag gjort :)

Framöver ska jag nog lägga upp några andra bilder på saker jag skapat men det får duga med som här för tillfället ;)





Papperna jag har använt är MajaDesign, en av mina nya favoriter ;)

Nu så har vi den andra te-kreationen och papperna jag använt där är
min andra favvo PION Design :)




Nej nu måste jag göra mig klar till ikväll!
Trevlig helg!

Over And Out!

1 kommentar:

  1. Hej! Den blev ju jättefin. De är riktigt uppskattade av mottagarna. Har ett gäng hemma på bänken där jag har mina favoriter. Du får gärna länka till inlägget med beskrivningen så fler hittar dit:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera