31 jan. 2011

Efter många om och men....

och byte av projekt, fortsätta på samma projekt, bli klar med ett annat projekt m.m. så har jag äntligen blivit klar med min "tavla" som jag behövde hjälp med.
Jag kommer även lägga upp några andra saker jag pysslat med under tiden jag har varit borta (sen de tidigare inlägget) och jag passar även på att vara med i en liten tävling :)

Men här har vi då mitt slutliga resultat:



Sedan så har vi projekt nr 2:



Jag ville prova en ny kortvikning och sådär blev resultatet :) Var ganska dryg vikning men de blev bra tycker jag!

Projekt nr3:



Pappa fyller år den 14feb och han brukar ha en tendens att skapa lite egna recept, då tänkte jag att en egen receptbok vore ju perfekt till födelsedagspresent :) Sedan lär jag nog göra ett kort lite närmare den stora dagen så den blir nog upplagd snart ^^

Projekt nr4:



Här har vi då mitt första trishutter kort, det blev inget speciellt men var mest för att få prova en ny kortvikning som jag gjorde denna :)

Projekt 5:



Jag tittade i en magnolia tidning och fick lite inspiration och ville då också göra en stor tag, och såhär blev då resultatet :)

Sedan slutligen så hade pysselmyran (vinnaren presenteras den 6/2) en veckotävling där man skulle skapa något nytt och det var ett måste att det innehåller något rutigt. Så här har ni mitt bidrag :)



Boken, asken och tårtan är handgjorda så måste medge att det tog lite tid att göra den här bröllopsasken :) Så nu får jag bara hoppas på att man kanske vinner något :)

Hoppas ni tyckte det var intressant att kika in :)

Over And Out!

6 kommentarer:

  1. Fantastiskt fina alster!!!:)
    Och bröllopsasken blev ju så otroligt söt, en jättefin komposition!
    Kram fån Angelica:)

    SvaraRadera
  2. Fina alster, men bröllopsasken var finast, verkligen jättesnygg!

    SvaraRadera
  3. Så mycket fin du har gjort!

    SvaraRadera
  4. Underbara alster,
    Härlig tårta.
    / Elin

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bröllopstårta!
    Känns inte lätt att vara med i samma utmaning som du! =)
    Men du är helt klart värd en förstaplats!

    Kram Lindha

    SvaraRadera
  6. Otroligt snygg bröllopsask!! Underbara papper, älskar färgkombinationen.

    SvaraRadera