23 jan. 2011

Då var man tillbaka!

Jag skäms nästan själv över hur dålig man har varit att uppdatera
bloggen! Men nu ska det bli ändring, jag hade en ordentlig svacka
där ett tag så jag inte alls visste vad jag skulle göra då julen
var slut. Fast då kom det igång då jag skulle pröva en ny kortvikning,
sedan så var jag på årets första scrap-träff här i Robertsfors och man
känner att sakta men säkert så börjar man komma igång ;)

Svärmor ska komma hit ikväll och då ska jag pröva mina nya stämplar
och spellbinders jag har köpt av en bekant på träffen jag var på
idag :)

Bilder kommer att komma så fort jag har tagit några fina ;P Men ville bara skriva
några rader och berätta att jag inte har gått under jorden och dött,
även om det nu verkade så på min blogg! hehe

Over And Out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar