23 jan. 2011

Lite hjälp?

Nu är det såhär att jag har påbörjat en liten sak här, men
jag skulle vilja ha lite hjälp att bestämma vad det ska bli
eller hur det ska se ut...

Jag gillar det jag gjort hittills, det lutar mot ett kort fast de
kommer isåf bli ett stort kort...har ni någon passande kortvikning
jag skulle kunna använda mig av?

Det jag vill är alltså att ni ska komma med någon liten ide på hur jag
ska fortsätta ;)

Här får ni bild på vad ni/jag har att jobba efter ;)





Ja så nu är det bara att spåna och komma på några förslag för skojs skull om ni ids :)

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. Hej och tack för att du kikade in hos mig! Du frågade vad jag använder att färglägga med, och det är Copics + Promarkers. Hade enbart Pm från början men innan jul köpte jag ett 40-tal Copics och jag är helt frälst! Har också försökt med Akvarell och distresser men är urusel på penslar så det har jag gett upp!
    Din kreation upptill tycker jag är en dörrskylt, eller en tavla. Sätt en kvadratisk bakgrund dekorerad med swirls och lite blommor i ena kanten. Hoppas du får något med förslag!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Hej på dig!
    Jag tycker du ska sätta någon text på den övre rutan och så någon blomma på kanten :D den är jätte fin...
    kram

    SvaraRadera