4 nov. 2012

Snacka om en torka!

Om det fortfarande finns någon som besöker min vääääldigt ouppdaterade sida så måste jag be tusen gånger om ursäkt.

Jag måste medge att jag helt hade tappat scrapbooking-suget tills för ungefär en vecka sedan. Det har varit väldigt fullt upp i mitt liv helt enkelt om jag vågar skylla på det... Skola, plugg, praktik, pojkvän (som bor i uppsala = distansförhållande) så jag har helt enkelt fokuserat på helt andra saker.

Problemet nu är att jag bor för tillfället i Stockholm där jag har haft praktik i hela fem veckor...jag har fyra veckor kvar. Men däremot så har jag alla mina scrapbooking-saker hemma i Västerås.

Jag har helt klart scrap-abstinens och jag kan inte göra något åt det! Min underbara pojkvän följde mig faktiskt till två scrapbookingaffärer i fredags så då införskaffade jag mig två tidningar, inzpira och Magnolia i hopp om att det skulle mätta min abstinens. Tror ni att den gjorde det eller? Eh nä!

Min abstinens är värre än någonsin, så snälla har ni något tips på något enkelt jag kan göra hemma som hjälper...utan att åka till västerås och kånka alla saker till stockholm (till en 1a som jag delar med en annan) så skriv gärna! Om det finns någon som läser min blogg fortfarande det vill säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar