19 nov. 2012

Julkort!

Igår så var jag på en pysselträff i Västerås för första gången! Det är alltid farligt att hålla en pysselträff i en scrapbookingaffär men jag lyckades faktiskt hålla mig ifrån shoppingen, vilket är väldigt ovanligt mig.

Men jag fick i alla fall någonting gjort under de timmar jag var där, det blev två julkort till pojkvännens föräldrar. Tänkte eftersom jag drar med mig honom hem till mig uppe i Norrland över jul, så kan jag i alla fall göra ett fint julkort som vi kan skicka till dem!

Här kommer resultatet, btw det är bara 35 dagar kvar till julafton, så hoppas att ni har gjort fler julkort än mig!



Väldigt enkla men enligt mig ändå fina julkort. Jag hoppas och tror att de kommer bli glada för omtanken!

1 kommentar:

  1. Jättefina! De blir säkert glada! Hoppas inte dem är här inne och tjuvkikar bara... ;)
    Kram sandra

    SvaraRadera