21 juli 2011

Uppdatering.

Då var jag äntligen tillbaka, shit vad länge sedan det var man var inne på den här sidan! Har haft det fullt upp med en massa saker och ska även flytta till Västerås nu den 12augusti så det har varit mycket förberedelser inför det :)

Jag har fortfarande inte hunnit gjort något nytt men det kommer att ändras imorgon då jag och Angelica ska ha en mys/scrapkväll tillsammans :) De lär nog bli en uppesittarkväll så lite saker borde jag ju hinna göra ;)

Däremot tänkte jag lägga upp en LO som jag nu inser att jag har glömt bort, en LO som jag faktiskt är riktigt stolt över :) Hoppas ni gillar den med ^^







Det var allt ifrån mig den här dagen! Men som sagt det kommer att komma upp bilder från pyssel-kvällen och våra nya kreationer där ifrån efter fredag :)

Over And Out!

2 kommentarer:

  1. WOW så snyggt :)
    Värt att vänta på!

    Kramen

    SvaraRadera
  2. OJ så läcker den blev , och vilka fina detaljer !Håller med Maggan,Väl värd att vänta på :) Kram/ Angelica

    SvaraRadera