24 juli 2011

Efter en.....

...underbar pysselkväll på Torpet i Sikeå, god mat, lite vin och scrapping....kan det bli bättre?? ;)

Sjukt kul hade vi i fredags, de slutade till och med att vi fortsatte till kl tre på dagen under lördagen oxå....de är riiiiktigt svårt att slita sig och packa ihop när man har fått in ett riktigt flyt ;) Jag och Angelica har redan bokat upp en till kväll nästa Söndag...jag som hade tänkt ta ett uppehåll, se så bra det gick ;P

Men här ska ni få lite bilder på kvällens kreationer :)

Först har vi tavla nr1:







Sedan har vi minitavlan, jag försökte mig på en lite SteamPunk stil men är som sagt inte vad vid det typ av stil( synd bara att limmet inte hade hunnit torka på bandet innan jag tog kortet :P )...det fick bli såhär iaf:



Hoppas ni gillare ^^
Over And Out!

2 kommentarer:

  1. va cool den blev, jag tycker du lyckats bra!

    SvaraRadera
  2. Vackert , vackert... Du har en helt egen stil Erika,som är så läcker :) Tack själv för alla mysiga scrapp-kvällar vi haft gumman <3 Hoppas du har tid med mig när du kommer hem till Robban ,och LYCKA TILL i Västerås, både med skolan och scrappandet/ Kram Angelica

    SvaraRadera