14 dec. 2010

10 dagar......

....kvar tills jul! Helt galet måste jag säga, tur att julshoppingen är klar så man behöver då inte oroa sig för någon sista minuten shopping (inte åt andra iaf ;P )

Men då såhär i juletid så har jag provat på att göra en fin liten gran. Jag hittade den i Jånnas blogg och hon hade lämnat beskrivning på hur man gjorde den söta lilla granen :)

Så här har ni den :)



Synd att bilden blev så mörk men ni ser ju lite hur den ser ut :)


Ja det var allt för mig för den här gången!
(2dagar kvar tills min födelsedag ^^ wiiee)

Over And Out!

5 kommentarer:

  1. supersöt.. sånna granar tycke rjag om :D

    SvaraRadera
  2. Åh så fin din gran blev!! Sött med pärlflossen som glitter!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt gran! Ska nog också testa att göra en.

    SvaraRadera
  4. Kul liten gran måste jag säga :)

    SvaraRadera